måste skriva av mig lite

Det har inte gått alltför lång tid på 2010, eller hur?
jag fann nya vänner ganska tidigt
vänner som var underbara, spontana och vilda!
precis som det ska vara
jag har också hunnit förlora dom vännerna
allt inom loppet av en månad.
jag fann och förlorade också min pojkvän
trodde jag hittat rätt då verkligen, var så kär!
är fortfarande faktiskt
dock fungerar det inte riktigt mellan oss två

hursomhelst!
de vänner jag fann, eller kan man kalla dem vänner?
kände varandra några veckor kanske
var på någon gemensam grillfest
mer än så var det inte med de flesta
det finns några få utan dom som jag kännt längre, och som jag saknar något så enormt!
"pizzan och punkten" tillexempel...
några av dem har sovit hos mig och några har jag haft filmkvällar med
det finns några få av dem som är kvar
nya vänner som jag tror kommer stanna väldigt länge!

det är dom där som inte stannade kvar som jag oroar mig över
dom som jag vill ha tillbaka
och som jag vill spendera flera kväller/nätter med!
nu börjar det om litegrann
börjar försiktigt prata med de flesta igen
vänner, det tror jag inte man kan kalla oss ännu
det som hände innan "pausen" är borta nu
en ny start, nästan
några har glömt och förlåtit
andra håller sig borta för alltid

jag är tacksam över de jag fick tillbaka
också väldigt glad att dom kommer tillbaka nu, sakta men säkert
jag tror sommaren 2010 kan bli den bästa någonsin
om jag spelar mina kort rätt
sena nätter med rätt folk

jag hoppas bara att jag är välkommen
till dom som jag så gärna vill vara vän med
dom som inte är elaka någonstans
snarare tvärtom, snälla i vartenda ben i kroppen!

<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0