stress

hejsan =)
idag vare skola (nehe lixom)
efter skolan mötte vi upp tobias som då slutade skogstorp förra året för att börja gymnasiet :(
elakt
ah iaf, så stressade vi ner till stan för att hämta en nyckel till min och ewes, oskars och edvins replokal.
ewe och jag och tobbe gick jätte fort :O
men vi kom försent iaf :(

sen drog vi in till maxi och hade det trevlig
senare drog jag och tobias hem till mig
vi gjorde ett försök till att plugga, men kom sedan fram till att vi gör det bäst på olika ställen, så han gick hem
haha

imorgon blire finnspånng och BBBEAAA :D <3
kommer hem på söndag, får se om det blir bloggning innan dess


jag typ .. igår tror jag :O
HAHA :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0