mina vänner

mina vänner är mitt allt
mina vänner är dom bästa
mina vänner är underbara

så skulle jag förklarat det
men det räcker inte
jag visar inte tillräckligt hur mycket mina vänner betyder för mig
dom är så mycket värda, varenda en
vi kramas varje dag, jag och mina klasskamrater
och de flesta på¨min enhet

sen fins det dom jag sällan träffar på
som bor för långt bort eller som inte finner tid
dom betyder minst lika mycket dom med
för dom är mina vänner också

jag skulle vilja säga tack
tack till alla som tagit sig tiden att lära känna mig
och som inte släppt taget
det är ett bevis på sann vännskap

jag skaffar nya vänner rätt ofta
men jag släpper aldrig mina gamla
dom är det bästa jag har

killar som tjejer
kompisar och inget annat
jag tror jag har lika många tjej kompisar som killkompisar
det är underbart att kunna prata med dom allihopa
alla lyssnar på mig och ajg lyssnar på alla dom

vänner för livet
så många som alltid kommer vara en del av mitt liv
det är dom som är viktiga
just nu, för framtiden

tack till er som förlåtit
skrattat och glömt

jag älskar er



fler än dom på bild, ni är viktiga ni med <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0