real deal kind of hottie

hej
sorry för dålig uppdatering.. har haft så mcket att göra de senaste dagarna

igår åkte mamma till akuten så jag spenderade eftermiddagen där inne
sen träffade jag rasmus, odega och cissi för film mys ♥
vi somnade runt fyra tror jag
sen vaknade rasmus runt fem och var TVUNGEN att åka hem

vi andra vaknade tolv och gjorde en riktig brak frukost
odega stekte ägg och cissi kokade kaffe, själv blockade jag fram allt och stallde det på en bricka
resten av eftermiddagen spenderades med ätande av mackor, prat och spel

sen kom rasmus och hämtade odega och cissi åkte till stallet och hämtade sin katt
nu väntar jag på att cissi ska komma tillbaka
förhoppningsvis blir det grill och mys inatt


saknar håret :(


Kommentarer
Ewelina

naaw, söt! du behöver inte sakna håret, du är lika snygg nu!<3

2010-08-11 @ 00:22:59
URL: http://forexplor.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0