en lördagskväll i ljusfallshammar

HAHA massa bilder från en underbar helg i ljusfallshammar

åkte upp på lördagen för att hälsa på bea
det slutade med att vi blev kidnappade av hennes vänner... först hem till rasmus sen ut och åka epa i X antal timmar :D
skit kul lördagnatt


en glad jag haha


en JÄTTE GLAD jag


bea var iaf jätte taggad på att dra till rasmus




gågågå


jadu, jag var väl också ganska taggad






hahah ajg har skrattat ganska mycket åt denna bild. .


denna med ... HAHA men ska alla bilder laddas upp så ska dom!


bea, väl hemma hos rasmus


bea hemma hos ralle




HAHa sitter på rasmus altan och blåser bubblor :D:D




gos osv :D


HAHA fan så cool jag e ;)


SEN blev det ut och köra hörrni


bil bil bil bil


goa grabbar


fajjn bild på en fajjn pöjk








stekare tycks


HAHHA SMEXXIIIIIIIIIGT :D


mot pajala


WIEEE


hem, eller?


najjs






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0